reklama

Monitor pre deviatakov

Väčšina z vás ním už prešla. Buď úspešne, alebo nie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Určite všetciviete čo monitor je. Hovorí sa o ňom dosť a hlavne okolo februára,kedy ho deviataci vypĺňajú a na základne neho sa môžu dostať na strednéškoly bez prijímačiek. Čo je určite niekedy výhoda. Čo viem, tak nie všetkyškoly majú možnosť zapojiť sa do skúšobného monitoru. Volá sa to komparo. Jehoprincíp je taký istý ako monitor, len o nič nejde. Slúži na to, aby sižiak mohol otestovať svoje vedomosti, ktoré aj neskôr môže využiťv monitore. Vypĺňa sa podobne ako iné matematické suťaže do odpovedníka.30 otázok a na každej sú štyri možnosti odpovede A, B, C, D, ale iba jedna jevždy správna. Ja ho už mám, aspoň myslím, úspešne za sebou. Matematikaa slovenčina, to sú predmety, ktoré sú na kompare a aj na monitore.Matematika = 90 minút, slovenčina= 60 minút.No musím povedať, že tam boli ajtaké otázky, ktoré som v živote nepočul, ale mohol som si čo to domyslieť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zo slovenčiny si ja osobne myslím, že tam bolo až príliš literatúry.A matematika? Tam bolo tuším všetko podstatné čo sme sa kedy učili, aj keďmoja nepozornosť urobila svoje. Dúfam, že keď pôjdem na ostro, zbytočné chybyneurobím. Príprava na komparo/monitor sa nám dostavila hneď za pár dní, keď smesi mohli zakúpiť knihu, ktorá je plná testov zo slovenčiny. Nie je to až takápeňažná strata, lebo na budúci rok ju môžem znova predať. Možno, že aj za viac J. Smola je, že možnosť kúpenia si takých istýchtestov z matematiky nám nebola daná, možno ani také nie sú, nezisťoval somto.

Učitelia, ako vždy robia s toho prílišveľkú vedu a možno majú aj pravdu. Prvé čo sme museli do kompara stihnúťbolo to, aby sme mali všetko prebraté to čo sme mali mať, lebo čo keďs toho niečo bude v teste? Ale našťastie nebolo, aj keď myslím, že jaby som to vedel. V deň, keď sa písalo komparo, boli všetci dosť nervózny.A ani ja som nebol iný. Ale ako sa ukázalo, po prvých pár otázkachnervozita opadla. Učiteľka nám vždy hovorí, aby sme si v deň niakeho testuzobrali so sebou do školy buď čokoládu alebo cukríky, Hneď sa vie človek lepšiesústrediť. Aj keď to ja väčšinou nerobím, tak teraz som to spravil a bolsom milo prekvapený, že to funguje tak ako každý hovorí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tí ktorí takútovýbornú možnosť nemali, vyskúšať si komparo, tak majú fakt veľkú smolu. Alepevne verím, že každý to absolvuje úspešne. Mám výbornú knihu ktorá sa volá„Koniec zlým známkam“, skúste si ju zakúpiť a určite vám pomôžea monitor hravo zvládnete. Tak ako v to dúfam ja, že nenarobímzbytočné chyby.

Matej Oslanec

Matej Oslanec

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som tu aby som písal :-) Zoznam autorových rubrík:  UniverzálnaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu